Indicatie aanvragen

  

Voor veel van onze zorgproducten heeft u een indicatie nodig. Onze relatiebeheerders  kunnen u helpen bij het aanvragen van de juiste indicatie. Kunt u niet naar een van onze spreekuren komen, dan komt onze relatiebeheerder bij u thuis. Hiervoor kunt u bellen naar (0591) 68 16 16.

Indicatie aanvragen: hoe gaat het in z'n werk?

Wilt u gebruik maken van de zorgproducten en/of dienstverlening in een van onze woonzorglocaties, dan moet u zelf (of een familielid of hulpverlener) schriftelijk of telefonisch een indicatie aanvragen bij het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ). Het indicatiebesluit van het CIZ nl) gaat naar het Zorgkantoor. Hier ontvangt u een afschrift van. Meer informatie vinddt u op www.ciz..

U kunt er ook voor kiezen om een PGB (Persoonsgebonden Budget) aan te vragen voor de zorg waar u recht op heeft. Nadat u een indicatie van het CIZ heeft gekregen, kunt u een PGB aanvragen via het Zorgkantoor. Tangenborgh doet u vervolgens een aanbod voor zorg op maat die u met uw PGB betaalt.

Indicatie aanvragen voor wijkverpleging

Ook voor verzorging of verpleging thuis heeft u in de meeste gevallen een indicatie nodig. De wijkverpleegkundige van Tangenborgh kan deze indicatie stellen.

Wat gebeurt er na een indicatieaanvraag?

Als u de voorkeur voor  Tangenborgh heeft aangegeven, gaat onze Klantenservice de geïndiceerde zorg regelen. Dat betekent in veel gevallen dat een teamleider wijkverpleging of één van onze relatiebeheerders contact met u opneemt om met u te bespreken welke wensen u heeft op het gebied van wonen, zorg en dienstverlening. Vervolgens zullen wij de gevraagde zorg zo snel mogelijk te leveren.

Meer weten?

Wilt u meer weten of een van onze zorgproduct aanvragen, dan kunt u gewoon binnenlopen bij Klantenservice op één van onze locaties bij u in de buurt. Bellen kan natuurlijk ook. Voor adressen en telefoonnummers klik hier.